اقامه نماز عید فطر در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان
کد خبر: 4054335
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

اقامه نماز عید فطر در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نماز عید فطر فردا، 13 اردیبهشت‌ماه، ساعت 7:30 به امامت آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان اقامه می‌شود.

مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: نماز عید فطر فردا، 13 اردیبهشت‌ماه جاری، ساعت 7:30 صبح به امامت آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان اقامه می‌شود و درب‌های مصلا از ساعت ۶ به روی نمازگزاران باز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان باید ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه را در دستور کار قرار دهد، گفت: باید شادی را از جایگاه مذهب برای مردم تعریف کنیم تا نشاط و امید در جامعه و به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان جاری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون در این حوزه فعالیت نداشته‌ایم، ولی اجرای برنامه‌هایی نظیر سرودها و نمایش‌های خیابانی در دست بررسی است تا به ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه کمک کند.

وی تصریح کرد: از نهادهای دینی و افراد تأثیرگذار در جامعه نیز درخواست می‌کنیم برای این امر مهم برنامه‌ریزی کنند تا نشاط معنوی در جامعه ظهور و بروز داشته باشد.

انتهای پیام
captcha