شهدا و خانواده‌های آن‌ها مریدان واقعی مکتب سیدالشهدا هستند
کد خبر: 4055893
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

شهدا و خانواده‌های آن‌ها مریدان واقعی مکتب سیدالشهدا هستند

امام جمعه شهرستان‌ پارس‌آباد، شهدا و والدین آنها را مریدان واقعی مکتب امام حسین(ع) دانست و گفت: تنها فرهنگ ایثار و شهادت است که تاثیر شگرف در جامعه می‌گذارد و سبب تجلی حماسه‌ای بزرگ به نام دفاع مقدس می شود که جهان را مبهوت خود کرد.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر باقری‌بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد، ‌۲۰ اردیبهشت‌ماه در یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصت مغتنم و سبب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی، شهدا و والدین آنها را مریدان واقعی مکتب امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: تنها فرهنگ ایثار و شهادت است که تاثیر شگرف در جامعه می‌گذارد و سبب تجلی حماسه‌ای بزرگ به نام دفاع مقدس می شود که جهان را مبهوت خود کرد.

باقری‌بنایی عنوان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی بیان کرد: پدران و مادران شهدا عزیزترین داشته‌های خود را در راه حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند که با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست و تنها خداوند از عهده جبران این ایثار برمی آید.

امام جمعه پارس‌آباد اظهار کرد: روحانیت نخستین گروهی هستند که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همواره روحانیون و طلبه‌های با اخلاص، تقوا و توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و پیروی از ولایت فقیه برای تحقق اسلام ناب محمدی(ص) و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

انتهای پیام
captcha