خدمت‌رسانی به محرومان مازندرانی با رزمایش جهادگران فاطمی
کد خبر: 4056301
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

خدمت‌رسانی به محرومان مازندرانی با رزمایش جهادگران فاطمی

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: 3 هزار گروه جهادی سپاه کربلای مازندران در قالب رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور در مناطق محروم به هم استانی‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در رزمایش جهادگران فاطمی بابلسر، گفت: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در مناطق آسیب، کم برخوردار و محروم استان مازندران با هدف ایجاد جریان سازی‌ها و الگو‌های عملی و گفتمانی برای تسهیل و تسریع در تحقق پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات مردم در حال اجرا است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه این رزمایش تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: این رزمایش که با نقش آفرینی و همت خالصانه و مومنانه گروه‌های جهادی و سازمان‌های اقشاری بسیج در حوزه‌های مختلف و متنوعی به صورت تخصصی در حال برگزاری است و از جهادگران در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، اقتصادی، آموزشی و درمانی بهره‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با حضور ۲۲ قشر تخصصی بسیج، مشغول به خدمت هستند، افزود: در این رزمایش حدود ۳ هزار گروه جهادی در سراسر استان درحال خدمت رسانی هستند.

مسلمی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با تمام امکانات به منظور ویزیت رایگان در مسجدی از شهرستان فریدونکنار حاضر شدند، ادامه داد: از تزریق واکسن کرونا تا سایر خدمات پزشکی در این مسجد در حال ارائه خدمات هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم طعم شیرین خدمت به واسطه این رزمایش به ذائقه مردم شریف استان برسد، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی بین ملت شریف ایران است و امیدواریم با برگزاری این رزمایش‌ها توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام
captcha