۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن‌کریم
کد خبر: 4061024
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن‌کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۲۵ خردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم است.

حجت‌الاسلام صالحی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن‌کریم، اظهار کرد: ثبت‌نام در چهل‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن سازمان اوقاف از ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۵ ماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات، افزود: مسابقات به شیوه منطقه‌ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: چهل‌وپنجمین دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به رشته‌های اجرایی ویژه بانوان و آقایان در مراحل مختلف مسابقات اشاره کرد و گفت: رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن‌کریم ویژه آقایان و خانم‌ها و تا مرحله کشوری برگزار خواهد شد همچنین رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن‌کریم و حفظ ۵ جزء در بخش بانوان و آقایان تا مرحله استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته اذان در مرحله استانی و کشوری و در بخش آقایان برگزار خواهد شد. رشته‌های مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن، دعاخوانی در بخش بانوان و آقایان در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی یادآور شد: رشته‌های تفسیر عمومی قرآن‌کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در بخش آقایان و بانوان در مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اظهار کرد: فعالان قرآنی بالای ۱۸ سال در استان کرمانشاه با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود نسبت به ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha