فعالیت ۴۵۰۰ خادمیار رضوی در استان قزوین
کد خبر: 4061203
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

فعالیت ۴۵۰۰ خادمیار رضوی در استان قزوین

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان قزوین از فعالیت ۴۵۰۰ خادمیار رضوی در قالب ۱۹۰ کانون خادمیاری خبر داد.

دبیر خادمیاران رضوی در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حسنعلی نوروزی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان قزوین، در نشست با اصحاب رسانه که شب گذشته ۱۰ خرداد به مناسبت دهه کرامت در سالن جلسات بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: کانون خدمات رضوی در استان قزوین با وجود چهار هزار و پانصد خادمیار رضوی در قالب ۱۹۰ کانون خادمیاری رضوی وارد سال ششم خدمت شده است.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های کانون خدمت رضوی در دهه کرامت، با برنامه جشن دخترانه در سالن شهید بابایی و برنامه اختتامیه دهه کرامت در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور مسئولین استانی و خادمیاران است.

دبیر کانون خدمت رضوی تشریح کرد: در حوزه کمک به محرومین که شامل مشارکت در تهیه جهیزیه، سبد کالا و رسیدگی به ایتام است، هشتاد هزار و نهصد مورد فعالیت صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه خدمات درمانی بیش از چهار هزار و نهصد مورد خدمت و در بخش مشاوره خانواده و حقوقی تحصیلی و مددکاری دو هزار و ششصد مورد خدمت و در حوزه اشتغال و آموزش و تسهیلات آموزش اشتغالزایی به نهصد و پنج نفر ارائه خدمت صورت گرفته است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان قزوین در خصوص خدمت در حوزه بهسازی و تعمیرات مسکن تصریح کرد: نهصد و یک مورد خدمت که یازده مورد آن ساخت کامل خانه و باقی موارد بهسازی و تعمیرات بوده است از سوی این مرکز برای نیازمندان انجام شده است.

وی افزود: به طور کلی در سال گذشته بیش از دو میلیون و صد و چهل و چهار هزار خدمت از سوی کانون خدمت رضوی صورت گرفت که هفتصد و هشتاد و شش میلیارد ارزش این خدمات بود.

این مسئول در پایان تأکید کرد: ما هتک حرمتی که به امام رئوف شده را محکوم می‌کنیم، البته دشمنان از هر ابزاری هم استفاده کنند نمی‌توانند ارادت ما را نسبت به امام رضا(ع) را کاهش دهند.

انتهای پیام
captcha