نگاهی به برنامه‌های قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه
کد خبر: 4064013
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

نگاهی به برنامه‌های قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به بخشی از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این سازمان طی سال‌ جاری، گفت: با حضور استاد سعید بیژنی کارگاه آموزشی تلاوت ویژه اساتید و قاریان استان برگزار شد.

حسین جلیلی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه

حسین جلیلی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به بخشی از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این سازمان طی سال‌ جاری، اظهار کرد: این سازمان قصد دارد با استفاده از ظرفیت‌های بسیار گسترده فعالان قرآنی این استان نسبت به ارتقای روزافزون برنامه‌های آموزشی متنوع مبتنی بر تعالیم قرآنی بهره بگیرد.

وی افزود: معتقدم با تقویت برنامه‌های آموزشی مرتبط با قرآن‌ کریم، می‌توانیم در مسیر گسترش فرهنگ قرآنی و دینی حرکت کنیم. در طول سال‌ جاری نسبت به اجرای برنامه‌های گسترده‌ در بحث مربوط به آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم اقداماتی در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تأکید بر نیاز جدی شهروندان به آشنایی و آگاهی از موضوعات قرآنی، افزود: برنامه‌های بسیار متمرکز در خصوص آموزش قرآن‌ کریم پیش‌بینی شده است که خود را ملزم به اجرای آن می‌دانیم.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی تلاوت در کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: این کارگاه با برنامه‌ریزی اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان برنامه‌ریزی شده بود که با حضور استاد سعید بیژنی از اساتید برجسته قرآنی کشور ویژه اساتید و قاریان قرآن استان کرمانشاه برگزار شد و طی آن به بیان نکات تخصصی و فنی پرداخته شد که امید داریم مثمر واقع شود.

انتهای پیام
captcha