تجلیل ایکنا کرمانشاه در همایش تقدیر از مدیران فعال عرصه قرآن استان
کد خبر: 4067169
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

تجلیل ایکنا کرمانشاه در همایش تقدیر از مدیران فعال عرصه قرآن استان

در همایش تجلیل از مدیران دستگاه‌های فعال در عرصه قرآنی استان کرمانشاه که با حضور رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار شد از خبرگزاری ایکنای کرمانشاه تقدیر شد.

تجلیل ایکنا کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم تجلیل از مدیران دستگاه‌های فعال در عرصه قرآنی و چهره‌های برجسته قرآنی استان کرمانشاه عصر روز گذشته، ۶ تیرماه با حضور حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در محل سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

در این همایش حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اظهار کرد: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا در این مراسم در خدمت مدیران و چهره‌های برجسته قرآنی استان کرمانشاه باشم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی استان کرمانشاه، افزود: اعتلاء و برجستگی فعالیت‌های قرآنی مردمان این خطه به همت تلاش و زحمات چهره‌های قرآنی این استان در کشور رقم خورده است و حاصل این فعالیت‌ها موجب تعالی و ارتقای سطوح مختلف اجتماعی خواهد شد.

مجیدی‌مهر بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تجلیل از قرآنیان تجلیل از قرآن است از این‌رو هدف از این برنامه ترویج فرهنگ قرآنی و قدرشناسی از اساتید قرآنی و فعالان این حوزه است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: معتقدیم توجه به قرآن و فعالیت‌های قرآنی جامعه را از آسیب‌های مختلف اجتماعی باز می‌دارد و به سلامت روحی، روانی و معنوی جامعه کمک می‌کند بر این اساس نقش فعالین و خادمان قرآنی در این عرصه بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: فعالین و چهره‌های قرآنی از سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که به همت تلاش آنان آموزه‌های قرآنی در جامعه پیاده می‌شود لذا در برابر این خدمت ارزشمند مسئولیم.

مجیدی‌مهر اظهار کرد: باید برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم و این امر به همت فعالان عرصه قرآنی تحقق خواهد یافت.

گفتنی است؛ در پایان همایش «تجلیل فعالان قرآنی استان کرمانشاه» از دبیر خبرگزاری ایکنای کرمانشاه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha