آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات
کد خبر: 4069332
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات

مراسم برائت از مشركين با حضور نماينده ولی فقيه و سرپرست زائران كشورمان و رئيس سازمان حج و زيارت و جمع كثيري از زائران ايرانی بيت الله الحرام در صحرای عرفات آغاز شد.

آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفاتبه گزارش ایکنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی حج؛ مراسم برائت از مشركين كه نمايندگان بيوت مراجع عظام نيز در آن حضور دارند امروز 17 تیرماه از ساعت 9 صبح به وقت محلی (10:30 به وقت ايران) با مداحی مهدی سماواتی و قرائت مناجات اميرمؤمنان در مسجد كوفه و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد عبدالفتاح نواب، نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت پيام حج مقام معظم رهبری را تا دقايقی ديگر در اين مراسم قرائت خواهد كرد.

زائران ايرانی كه شب گذشته را به راز و نياز به درگاه الهی گذرانده بودند، از صبح امروز با حضور در چادر بعثه مقام معظم رهبری برای شركت در اين مراسم آماده می‌شدند.

شعارهای مرگ بر آمريكای خونخوار، چپاولگر، توطئه‌گر و پيمان‌شكن و مرگ بر اسرائيل غاصب، عامل بحران، خونخوار، متجاوز و كودک‌كش بر روی تابلو نوشته‌هايی كه در محوطه داخلی چادر نصب شده و همچنين در دستان زائران دیده می‌شود.

شماری از جانباران سرافراز دفاع مقدس نیز که در قالب کاروان جانبازان به سرزمین وحی مشرف شده‌اند در کنار جایگاه مستقر شده‌اند.

در این لحظه شعارهای ضد استكباری و ضد صهيونيستی زائران بيت‌الله الحرام در حمايت از فلسطين و فلسطينيان و تأكيد بر وحدت امت اسلامی در فضای چادر بعثه مقام معظم رهبری طنین‌انداز شده است.

انتهای پیام
captcha