برگزاری وبینار بین‌المللی بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب در مکه مکرمه
کد خبر: 4070690
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

برگزاری وبینار بین‌المللی بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب در مکه مکرمه

وبینار بین‌المللی بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه در راستای تبیین همه‌جانبه این پیام با استفاده از آموزه‌های قرآن، سنت و عترت برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بعثه، وبینار بین‌المللی «بازخوانی پیام رهبر انقلاب اسلامی به حجاج بیت‌الله الحرام ۱۴۴۳» از سوی معاونت بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری با همکاری دانشگاه تهران، 21 تیرماه در مکه مکرمه برگزار شد.

بنابر این گزارش، پیرو پیام تأثیرگذار رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در موسم حج امسال و تأکیدات و توصیه‌های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در زمینه بررسی ابعاد بین‌المللی این پیام، معاونت بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری بر اساس اهداف مشخص نسبت به برگزاری این وبینار اقدام کرد.

این همایش با حضور شخصیت‌هایی از لبنان، ایران، عراق، فلسطین، زیمباوه و تونس در راستای تبیین همه‌جانبه پیام رهبر معظم انقلاب با استفاده از آموزه‌های قرآن، سنت و عترت برگزار شد.

توجه هماهنگ و چندسویه به ابعاد پیام‌های سیاسی حج معظم‌له و همچنین تأکید بر عوامل وحدت‌آفرین و پرهیز از عوامل جدایی و نزاع بین بخش‌های امت اسلامی و تبیین شبهات و پرسش‌های محتمل در ارتباط با محتوای پیام‌های مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این نشست عنوان شد.

انتهای پیام
captcha