آموزش عمومی قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4073208
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

آموزش عمومی قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری آموزش عمومی قرآن در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این برنامه از اولویت‌های مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف طی سال‌جاری است.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری آموزش عمومی قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: امسال یکی از برنامه‌های مرکز امور قرآنی اوقاف اجرای برنامه‌های آموزش عمومی قرآن با محوریت بقاع متبرکه است.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی سال‌جاری با محوریت بقاع متبرکه اجرایی می‌شود و یکی از سیاست‌های این مرکز درخصوص اجرای برنامه‌های آموزشی قرآن در سطح کلان است.

سهیلی با اشاره به برنامه‌های مرکز امور قرآنی درخصوص اجرای آموزش‌های قرآنی، بیان کرد: اجرای برنامه‌های آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن، آموزش صحیح‌خوانی و آموزش حفظ ترتیبی و موضوعی از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌های طرح آموزشی به هر استان ابلاغ و بر این اساس برنامه‌ریزی اجرایی شدن این فعالیت‌ها در کرمانشاه انجام شده است و به صورت دوره‌ای و فصلی گزارش آماری آن به سازمان ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha