عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ تهدیدی برای هویت عربی و اسلامی
کد خبر: 4073258
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
حماس:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ تهدیدی برای هویت عربی و اسلامی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تمجید از عملیات قهرمانانه نابلس، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خطری برای هویت عربی و اسلامی توصیف کرد و خواهان قطع کامل روابط کشورهای عربی و اسلامی با این رژیم شد.

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ تهدیدی برای هویت عربی و اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از صوت القدس، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس در گفت‌و‌گویی با این رادیو، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خطری نه تنها برای آرمان فلسطین، بلکه برای هویت عربی و اسلامی توصیف و تصریح کرد: جاه‌طلبی‌های دشمن در مرزهای فلسطین متوقف نمی‌شود.

به گفته وی، هدف برخی از رژیم‌های عربی از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، سیطره بر امکانات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و بازداشتن آنها از توجه به آرمان فلسطین است.

 رضوان تأکید کرد: عادی‌سازی روابط با اشغالگران خنجری بر پشت ملت فلسطین و جنایتی است که اشغالگران را به ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم ما سوق می‌دهد.

 این عضو شورای رهبری حماس از موضع وزیر فرهنگ در بحرین که از دست دادن با سفیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد، نیز قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم که دست از سازش با رژیم صهیونیستی برداشته، هماهنگی امنیتی را کنار گذاشته و وحدت با سایر گروه‌های فلسطینی را در پیش بگیرد.

رضوان با تمجید از عملیات قهرمانانه روز گذشته در نابلس آن را نمونه از تجسم وحدت ولی توصیف و تأکید کرد این حادثه نشان داد که مقاومت بهترین انتخاب برای ملت ماست.

 وی با هشدار نسبت به عادی‌سازی روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی این امر را عاملی برای ویرانی اقتصاد منطقه دانسته و خواستار منزوی ساختن کامل این رژیم از تمام جهات شد. چرا که به گفته وی رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی در این منطقه و یک طرح آمریکایی ـ صهیونیستی برای سیطره بر خاورمیانه است.

انتهای پیام
captcha