ضرورت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مسئولان هیئت‌های مذهبی
کد خبر: 4074970
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

ضرورت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مسئولان هیئت‌های مذهبی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و همچنین توجیه مناسب مبلغان و سخنرانان را یک ضرورت در این ایام دانست.

ستاد شئون فرهنگی شهرستان قروهبه گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه، امروز، 10 مردادماه در نشست ستاد شئون فرهنگی شهرستان قروه بر اهمیت به‌کار گیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت‌های مذهبی، مساجد و فعالان و متولیان فرهنگی در راستای برگزاری دهه اول ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.

وی با اشاره به توجه ویژه مسئولان به هیئات مذهبی در ایام ماه محرم افزود: در این ایام برخورد مسئولان با هیئت‌های مذهبی باید با همدلی باشد نه دستوری، چراکه در روزهای کرونایی هم عزاداری انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با تأکید بر توسعه و گسترش کمی و کیفی مراسم در محافل عاشورایی بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه تقویت جنبه‌های معنوی و محتوایی مراسم باید مورد توجه مسئولان هیئت‌های مذهبی قرار گیرد.

وی آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و همچنین توجیه مناسب مبلغان و سخنرانان را یک ضرورت دانست و گفت: برنامه‌ریزی جدی، هدفمند و قاطع برای رفع آسیب‌ها، انحرافات و تحریفات از مراسم عزاداری از ضرورت‌های کنونی است.

حجت‌الاسلام سبزی انقلاب اسلامی را مرهون فرهنگ عاشورایی دانست و یادآورشد: در این دوران کرونایی مسئولان ذیربط باید تدابیری بیاندیشند تا با ابتکارات، خلاقیت و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی فرهنگ عاشورا را زنده نگه داریم.

انتهای پیام
captcha