همایش«احلی من‌العسل» با حضور نوجوانان در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4075815
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

همایش«احلی من‌العسل» با حضور نوجوانان در البرز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف اوقاف البرز از برگزاری همایش«احلی من‌العسل» در پنج بعقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این همایش امروز ۱۳ مردادماه همزمان با ششم محرم با حضور نوجوانان برگزار می‌شود.

همایش«احلی من‌العسل»

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اوقاف اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری همایش«احلی من العسل» در پنج بعقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این همایش امروز ۱۳ مردادماه همزمان با ششم محرم با حضور نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم محوری این همایش، ساعت 18 در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری این همایش و برنامه‌های مختلف در ایام محرم فرصتی است تا نوجوانان با قیام امام حسین(ع) و نقش یاران باوفای سرور و سالار شهیدان و همچنین با فرهنگ دینی و اسلامی بیشتر آشنا شوند.

این مسئول هدف از برگزاری همایش احلی من‌العسل را شناخت نوجوانان با شخصیت حضرت قاسم(ع) برشمرد و گفت: دانش‌آموزان باید از حضرت قاسم(ع) الگو بگیرند و در این راه قدم بردارند.

مسعودی با تاکید بر اینکه مهر امام حسین(ع) باید همواره در دل دانش‌آموزان باقی بماند، افزود: دانش‌آموزان امروز در این اجتماع حضور پیدا می‌کنند تا با مولای خود بیعت کنند و اعلام کنند همچون قاسم شهادت نزد آن‌ها شیرین است.

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان با حضور در این همایش پیمان می‌بندند که تا آخرین قطره خون در دفاع از ارزش‌های دینی در رکاب امام حسین(ع) خواهند بود و از امر به معروف و نهی از منکر دفاع می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha