لبنان وارد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی‌شود
کد خبر: 4081762
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان:

لبنان وارد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی‌شود

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که لبنان هیچ گاه مانند برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی روابط نخواهد داشت.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله، در سخنانی در مراسم تجلیل از شهدای مقاومت اسلامی شهرک «طورا» که با حضور «شیخ علی ضاهر»، مسئول فعالیت‌های رسانه‌ای حزب الله و تعدادی از علما و فعالان و شخصیت‌ها و خانواده‌های شهدا انجام شد، گفت: گام لازم و ضروری برای کاهش آلام لبنانی‌ها تشکیل یک دولت جدید با اختیارات کامل است تا بتواند با بحران‌ها مقابله کند.

وی تأکید کرد: اولویت حزب‌الله، پایان دادن به وضعیت نابسامان کنونی و کاستن از سختی‌ها و مشکلات لبنانی‌ها است اما اولویت پیروان سفارت‌های آمریکا و عربستان، تنش سیاسی و سرکشی و کشاندن کشور به سمت رویارویی سیاسی است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله افزود: مداخله آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری نقض آشکار حاکمیت لبنان است و تنها نتیجه آن، پیچیده شدن شرایط انتخابات خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: لبنان به عنوان کشور مقاومت و عزت اجازه نمی‌دهد سفارت آمریکا و دیگر سفارتخانه‌های خارجی چیزی از هویت، نقش و جایگاه لبنان را تغییر دهند. آن روز نخواهد آمد که لبنان تابع برخی کشورهای عربی شود و با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی روابط داشته باشد.

انتهای پیام
captcha