فرهنگ، قربانی موازی‌‌کاری دستگاه‌ها شده است
کد خبر: 4082382
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

فرهنگ، قربانی موازی‌‌کاری دستگاه‌ها شده است

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد یکی از آفات برنامه‌های فرهنگی را موازی‌‌‌کاری‌ دستگاه‌ها دانست که فرهنگ را قربانی کرده است گفت: این موازی‌کاری‌ها در برنامه‌ها باید کاسته شود.

نشست مدیرعامل بنیاد مهدی موعود با رئیس ستاد اقامه نماز یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد، 9 شهریورماه در نشستی با حجت‌الاسلام موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد اظهار کرد: در خردادماه نامه‌ای برای درج برنامه‌های مهدوی در تفاهم‌نامه‌های استانی ارسال شد که امیدواریم با پیگیری همکاران در این ستاد اجرایی شود.

وی بر تقویت همکاری‌های این دو نهاد تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه ستاد و بنیاد از یک تشکیلات کشوری هستند، امیدواریم ارتباط بین بنیاد مهدی موعود و ستاد اقامه نماز استان افزایش یابد.

حجت‌الاسلام موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه امیدواریم مردم و مسئولان بیش از پیش به مسائل فرهنگی توجه کنند بیان کرد: یکی از آفات برنامه‌های فرهنگی در چند سال اخیر موازی‌‌ کاری‌هایی است که انجام می‌شود و باید سعی شود از این موازی‌کاری‌ها فاصله گرفته و کاسته شود، البته در سال‌های اخیر تفاهم‌نامه مهدویت و نماز ادغام شده و به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: تمرکز ما در سال جدید با توجه به تجربیات سال قبل بر روی دو موضوع آموزش و کتابخوانی است و سعی می‌کنیم برنامه‌های با کیفیت بسیار اما کمیت کم برگزار کنیم.

موسوی به برگزاری اجلاس استانی نماز و نامگذاری یک هفته به نام نماز اشاره کرد و آن را تجربه بسیار خوبی خواند که مورد توجه ارگان‌ها قرار گرفت و پیشنهاد می‌شود بنیاد مهدی موعود(عج) نیز برنامه‌های شاخص خود را در یک بازه زمانی مشخص برگزار کنند.

موسوی بیان کرد: کد دوره ضمن خدمت جدیدی که برای نماز و مهدویت ایجاد شده بسیار کار بزرگی است و مورد توجه مرکز قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha