اربعین؛ رسانه تمدن‌ساز بر مدار مکتب شهید سلیمانی
کد خبر: 4084574
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
سید علیرضا آل‌داود نوشت:

اربعین؛ رسانه تمدن‌ساز بر مدار مکتب شهید سلیمانی

در این دنیای رسانه‌ای شده که ظالمان با ابزار رسانه و سایبر مشغول ظلم به مظلومین و به استعمار و استثمار کشیدن آنان هستند، می‌توان با بهره‌گیری از فرصت تمدن‌ساز اربعین حسینی، انسان رسانه‌هایی با مأموریت جهاد تبیین در تراز در مکتب سلیمانی تربیت کرد.

اربعین، رسانه تمدن ساز بر مدار مکتب شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا، سید علیرضا آل‌داود در یادداشتی نوشت: «اربعین در عصر رسانه‌های هوشمند و دنیای سایبری شده، اهرم بنیادین تمدن‌سازی بر اساس مکتب سلیمانی است و این ماموریت تمدنی ماست که باید این حرکت عظیم را در خدمت بسط دکترین راهبردی اسلام ناب محمدی یعنی استقرار و تقویت گفتمان توحید و مقاومت بکار بگیریم و چتر این گفتمان را بر سر تمامی آزادیخواهان جهان بگسترانیم.

در این دنیای رسانه‌ای شده که ظالمان با ابزار رسانه و سایبر مشغول ظلم به مظلومین و به استعمار و استثمار کشیدن آنان هستند، می‌توان با بهره‌گیری از فرصت تمدن‌ساز اربعین حسینی، انسان رسانه‌هایی با مأموریت جهاد تبیین در تراز در مکتب سلیمانی تربیت کرد تا همانند شهید سلیمانی هوشمندانه، قهرمانانه، شجاعانه، انقلابی و بر محور ولایت، جبهه مقاومت سایبری-رسانه‌ای را تشکیل دهند و انسان‌ها را از بند و استعمار و استثمار شیاطین نجات دهند.

در این میدان پی‌ریزی و تشکیل رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی بر مبنای دکترین امام خامنه‌ای یعنی استقلال، مقاومت، ایستادگی، آفند به دشمن، قوی شدن در فضای مجازی و تعیین نقش مستقل و تمدنی ما در دنیای سایبر ضروری است و بازهم اربعین نقطه پرگار این حرکت می‌تواند باشد.

ایجاد این جبهه مقاومت رسانه برای آفند شناختی به دشمن بسیار حائز اهمیت است و تشکیل این جبهه می‌تواند ضمن افشای ماهیت دیکتاتورمآبانه جبهه استکبار در فضای افکار عمومی جهانی، مردم را به سمت حق هدایت و جبهه مقاومت را در سراسر دنیا گسترش دهد.

به طور قطع تلاش‌های استکبار جهانی برای تضعیف و سانسور حرکت تمدنی اربعین مخصوصا در فضای رسانه و سایبر نشان از اهمیت این حرکت عظیم دارد که ریشه‌اش در قیام امام حسین علیه السلام است و آن قیام، یک قیام توحیدی ضد حاکمیت طاغوت در جهان برای همیشه‌ تاریخ بود که در برابر ظالم باید ایستاد تا از جهان خلقت حذف و محو شود.

این جبهه مقاومت سایبری-رسانه‌ای نیز هدفش باید ایجاد و استقرار حاکمیت سایبری جبهه مقاومت بر مبنای حکمرانی توحیدی بر ضد حکمرانی طاغوت در سطح عالم باشد.

حال در این نزاع تمدنی بر بستر فضای سایبر که نبرد از جنگ سخت به نیمه سخت و شناختی-نرم و ترکیبی تغییر پیدا کرده است، باید با تغییر راهبرد و بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی جوانان مومن انقلابی و مردم دیندار و ولایت‌مدار، از ظرفیت‌های مکتبی و قدرت نرم انقلاب اسلامی حداکثر استفاده را برای غلبه بر هژمونی و گفتمان غرب کرد.

در پایان باید گفت در این نزاع تمدنی میان حق و باطل، حرکت عظیم اربعین حسینی می‌تواند بر مدار مکتب سلیمانی در سطح عالم حقیقی و سایبر طنین انداز شود و تنها مسیر موفقیتش، مسیر ترسیم شده توسط امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب با اهداف ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور است ان‌شاءالله.»

انتهای پیام
captcha