بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از موکب حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4084902
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از موکب حرم بانوی کرامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) با مدیر موکب آستان دیدار و در مورد راهکارهای افزایش تعاملات گفت‌وگو کرد.

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از موکب حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، محمدرضا بهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، امروز، 21 شهریورماه در موکب آستان مقدس قم حضور یافت و با هادی محمودنژاد مدیر موکب آستان مقدس گفت‌وگو کرد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خادمان آستان مقدس در راستای برپایی درمانگاه هلال احمر در عمود ۱۰۸۰ بیان کرد: امیدواریم در فرصت باقیمانده تا اربعین حسینی بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم.

همچنین هادی محمودنژاد، معاون اجرایی و مدیر موکب آستان بانوی کرامت با بیان اینکه آستان مقدس قم به‌دنبال ارائه خدمات جامع به زائران اربعین است، تصریح کرد: همه اقشار و متخصصان باید در خدمت زائران اربعین باشند تا این افراد در بهترین شرایط مسیر پیاده‌روی را طی کنند.

یادآور می‌شود، امسال نیز همانند سال‌های گذشته خدمات درمانی در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا به همت نیروهای هلال احمر به عموم زائران اربعین در دو بخش آقایان و بانوان ارائه و داروهای مورد نیاز زائران نیز به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha