مجموعه‌های فکری و سیاسی برای خنثی‌سازی جنگ دشمنان هدایت می‌شود
کد خبر: 4084978
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

مجموعه‌های فکری و سیاسی برای خنثی‌سازی جنگ دشمنان هدایت می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان با استفاده از ابزار جنگ نرم درصدد شکست مردم هستند و وظیفه و رسالت خطیر و حساسی بر عهده ما قرار گرفته که باید مجموعه‌های فکری، سیاسی، تربیتی و اخلاقی را هدایت کنیم.

حسین علیی مسئول ولی فقیه در سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۱ شهریورماه، در نشست با پایوران و کارکنان سپاه در حسینیه پارس‌آباد اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ابزار جنگ نرم درصدد شکست مردم هستند و وظیفه و رسالت خطیر و حساسی بر عهده ما قرار گرفته که باید مجموعه‌های فکری، سیاسی، تربیتی و اخلاقی را هدایت کنیم.

وی بیان کرد: پاسداران باید با روحیه انقلابی و جهادی نقش‌آفرینی کرده و از دستاوردهای این انقلاب مردمی دفاع کنند که در این زمینه تبعیت از فرامین رهبری در جامعه باید گام دوم انقلاب را پیاده‌سازی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نیروهای عظیم بسیج در تمامی بحران‌ها حضور یافته و تاثیرگذاری خود را نشان می‌دهند و با اخلاص برای پیشرفت کشور کار می‌کنند و اگر می‌خواهیم انقلاب به ثمر برسد باید با عمل به وصیت‌نامه شهدا پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

علیی تصریح کرد: پیوند قلبی و عملی با ولایت برای متصل شدن به شهدا جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه مشکلات همسران شهدا را جهادگونه حل کنیم و با حل مشکلات و موانع به اهداف خود دست یابیم چرا که خانواده‌های شهدا چشم و چراغ افتخار جامعه هستند و نباید از آن‌ها غافل شد.

وی اظهار کرد: توجه به سیره شهدا و مکتوب‌سازی سیره زندگی شهدا برای انتقال آن به نسل‌های دیگر اولویت مهم و اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم اهداف و آرمان‌های شهدا را در جامعه محقق کنیم.

انتهای پیام
captcha