تشدید نظارت‌های بین راهی طی ایام اربعین در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4085768
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

تشدید نظارت‌های بین راهی طی ایام اربعین در خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان در ایام اربعین خبر داد.

مجتمع های بین راهی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از راهداری خراسان‌جنوبی، علی عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، امروز ۲۵ شهریورماه گفت: با توجه به افزایش میزان تردد‌های جاده‌ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: از ابتدای شهریور تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی به استان در کلیه شهرستان ها به خصوص در مسیر تردد زائرین، نظارت‌ها توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود.

عباسی اظهار کرد: برای تحقق این هدف، نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر مجتمع‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع مشکل سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در نظارت‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائرین در مراکز بین راهی هستند تا با این روش از بروز تصادفات خطرناک در جاده‌ها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران محتمع‌های خدماتی رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران را در طول راه‌های استان فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha