تاکید استاندار خوزستان بر ارائه خدمات درمانی تا پایان بازگشت زائران
کد خبر: 4085850
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

تاکید استاندار خوزستان بر ارائه خدمات درمانی تا پایان بازگشت زائران

استاندار خوزستان ضمن تشکر از زحمات نیروهای بهداشتی درمانی در مرز چذابه گفت: با توجه به شروع بازگشت زائرین همچنان تیم‌های بهداشتی و درمانی آمادگی ارائه خدمات را داشته باشند و به زائران خدمت کنند.

صادق خلیلیانبه گزارش ایکنا از خوستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، امروز پنجشنبه 24 شهریور با حضور در مرز چذابه از روند تردد زائران، پایانه‌های مسافربری، مواکب و خدمت رسانی به زائران در این مرزها بازدید کرد.

استاندار خوزستان همچنین با حضور در شیب عراق با مسئولان عراقی پیرامون  تسهیل در روند تردد زائران گفت‌وگو کرد.

وی همچنین از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مستقر در محل موسوم مین زدایی بازدید و در جریان چگونگی ارائه‌ خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت. خلیلیان در این بازدید ضمن تشکر از زحمات نیروهای بهداشتی درمانی گفت: با توجه به شروع بازگشت زائرین همچنان تیم‌های بهداشتی و درمانی آمادگی ارائه خدمات را داشته باشند و به زائران خدمت کنند.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه با همکاری ارتش، سپاه پاسداران، هلال احمر، تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امکانات بهداشتی درمانی خوبی در مرز چذابه فراهم آمده است که و خدمت‌رسانی شبانه روزی به زائران در حال انجام است و انتظار داریم تا پایان مراسم اربعین در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام
captcha