برپایی موکب حافظان قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین شهر اشتهارد
کد خبر: 4086229
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

برپایی موکب حافظان قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین شهر اشتهارد

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و به همت حافظان خانه قرآنی ثقلین، موکب قرآنی در مسیر پیاده‌‌روی جاماندگان اربعین در این شهر برپا شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام اکبر اخگربخشایش، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و به همت حافظان خانه قرآنی ثقلین، موکب قرآنی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در این شهر برپا شد.

اخگربخشایش بیان کرد: همان‌طور که پیامبر اکرم(ص) تأکید فرمودند: قرآن و عترت دو ثقل جدا نشدنی از یکدیگر هستند، لذا قرآنیان باید همواره در کنار فعالیت‌های قرآنی، به سیره اهل بیت علیهم السلام توجه داشته و در هر مناسبتی ارادت خود را به ساحت مقدس آنان اعلام کنند.

وی افزود: در این راستا حافظان خانه قرآنی ثقلین که یکی از فعالیت‌هایش تربیت حافظان قرآن است، برنامه‌ریزی‌های متنوعی را در طول سال و ایام موالید و شهادت اهل بیت عصمت و طهارت انجام می‌دهد که یکی از آن‌ها ایام اربعین حسینی است.

انتهای پیام
captcha