فراخوان ثبت‌نام دوره تخصصی روخوانی و روانخوانی در فرخشهر
کد خبر: 4086232
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

فراخوان ثبت‌نام دوره تخصصی روخوانی و روانخوانی در فرخشهر

مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر با اشاره به اینکه ثبت‌نام از بانوان علاقه‌مند برای شرکت در دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن با تدریس سیدحسن طالبی تربتی در حال انجام است، گفت: ثبت‌نام این دوره تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

دوره تخصصی روخوانی و روانخوانی

معصومه قربانیان، مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی این مؤسسه برای برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اظهار کرد: این دوره با حضور سیدحسن طالبی تربتی، مدرس و مؤلف مجموعه آموزش قرآن شش جلدی «گنجینه نور» ویژه بانوان قرآنی فرخشهر برگزار می‌شود.

وی با دعوت از بانوان و مربیان قرآنی جهت ثبت‌نام در این دوره تخصصی، ادامه داد: در حال حاضر ثبت‌نام از علاقه‌مندان در حال انجام است و تا 15 مهرماه ادامه دارد؛ تا کنون این دوره از استقبال خوبی همراه بوده است که پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم مهرماه نیز در دانشگاه پیام نور فرخشهر برگزار شود.

قربانیان با اشاره به ضرورت برپایی این دوره، تأکید کرد: پیش از این، مؤسسه قرآنی الرحمن شهرکرد تجربه موفقی را در برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن در این شهر داشت و استقبال فعالان و مربیان قرآنی از این طرح بسیار خوب بود، ضمن اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در دوره به بدیع و تازگی آن اذعان داشتند و اکثر این افراد قائل بودند که جای این دوره‌های تخصصی بسیار محسوس است، لذا با پیش‌بینی استقبال خوب بانوان قرآن فرخ‌شهری تصمیم بر آن شد که طرح را در این شهر اجرا کنیم.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن الحجج(ع) فرخشهر، سابقه‌ای 14 ساله در عرصه فعالیت‌های قرآنی این شهر دارد و به ترویج و آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha