پاسخگویی شفاف سرلوحه کار بنیاد شهید اردبیل است
کد خبر: 4092962
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
نوری تاکید کرد:

پاسخگویی شفاف سرلوحه کار بنیاد شهید اردبیل است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند و در جهت تکریم جامعه ایثارگری، پاسخگویی شفاف را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۷ مهرماه، در دیدار با جامعه ایثارگری استان اردبیل اظهار کرد:‌ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند و در جهت تکریم جامعه ایثارگری، پاسخگویی شفاف را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

نوری افزود: خدمت‌رسانی بی‌وقفه به جامعه ایثارگری باعث افتخار ماست و به همین منظور در جهت رفع مشکلات این عزیزان، لحظه‌ای از تلاش و کوشش فروگذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در زمینه اجرای برنامه عملیاتی محوله از ستاد مرکز، چندین ماه متوالی به عنوان استان برتر بوده است، گفت: تلاش همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر این است که مشکلات و درخواست‌های جامعه ایثارگری را در اسرع وقت حل و فصل نمایند تا بتوانند اندکی از دِین خود را به این قشر معزّز ادا کنند.

گفتنی است؛ اغلب درخواست‌های جامعه ایثارگری در جلسه دیدار چهره به چهره با مدیرکل بنیاد استان به مشکلاتی از قبیل بیکاری و مشکلات معیشتی اختصاص داشت که مدیر کل دستورات لازم را در جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام
captcha