موفقیت ۵۴ دانش‌آموز دارالاکرام مشهد در کنکور سراسری
کد خبر: 4092987
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

موفقیت ۵۴ دانش‌آموز دارالاکرام مشهد در کنکور سراسری

در سال تحصیلی امسال، ۵۴ داوطلب کنکور مؤسسه دارالاکرام مشهد، موفق شدند به دانشگاه راه یابند.

مؤسسه دارالاکرام مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دارالاکرام مشهد، مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد با توزیع امکانات و فرصت‌های برابر در تمام مناطق و میان تمامی اقشار جامعه به مقابله با بحران‌های ناشی از فقر، نابرابری و نارسایی می‌پردازند و با خلق یک نظام عادلانه‌ آموزشی در تأمین علایق و خواسته‌های جامعه‌ هدف می‌کوشند و از اهمیت دانشگاه در زندگی مخاطبان و خلق فرصت‌های برابر اجتماعی غافل نیستند. 

مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام مشهد، حامی تحصیل و آموزش کودکان و نوجوانانی است که استعدادهایشان به علت نبود مراقبان اصلی در خطر از دست رفتن است.

این مؤسسه که از سال 1391 آغاز به کار کرده، با کمک‌های حامیان و بانیان داخل و خارج ایران، بسته‌های حمایتی پنج‌گانه را در حوزه‌های آموزش، معیشت، درمان، مشاوره و روان‌شناسی، فرهنگ، هنر و ورزش به دانش‌آموزان بورسیه شده خود ارائه می‌دهد.

مؤسسه دارالاکرام در 25 شعبه و بیش از 100 شهر ایران در کنار بیش از 7000 دانش‌آموز است و آن‌ها را تا رسیدن به دانشگاه همراهی می‌کند. در سال تحصیلی امسال، 54 داوطلب کنکور مؤسسه دارالاکرام مشهد، موفق شدند به دانشگاه راه یابند.

انتهای پیام
captcha