پخش مصاحبه خاطره‌نگاری والدین شهدای معظم توسط صدا و سیمای اردبیل
کد خبر: 4095459
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

پخش مصاحبه خاطره‌نگاری والدین شهدای معظم توسط صدا و سیمای اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: صدا و سیمای استان اردبیل پخش مصاحبه خاطره‌نگاری والدین شهدای معظم و همچنین تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار قرار داده است.

علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در دیدار با مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: داشتن آمادگی‌های لازم برای تولید برنامه‌های مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جزو اولویت‌های اساسی و مهم بوده که بایستی در این زمینه تلاش‌ها و اقدامات لازم مبنای کار باشد.

وی بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است و در این زمینه تولید محتوای اثرگذار در زمینه ترویج و تعمیق فرهنگ متعالی ایثار و شهادت به کار می‌گیریم و در این زمینه باید از جان گذشتگی شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل تصریح کرد: صدا و سیمای استان اردبیل پخش مصاحبه خاطره‌نگاری والدین شهدای معظم و همچنین تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار قرار داده و به همین منظور در سال‌های اخیر تولید و پخش برنامه‌های متعدد با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار گرفته است.

ملااحمدی اظهار کرد: تاثیرگذاری برنامه‌های ارزشی و فرهنگی در جامعه نیازمند احصا و برنامه‌ریزی است و به همین منظور تولید برنامه‌ها با استقبال عموم مردم روبه‌رو است و امری لازم و ضروری است که اقتدار و عظمت کنونی کشور با تولید برنامه‌های ارزشی و فرهنگی در جامعه بیش از پیش توسعه یابد.

وی تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام هستیم و با جان و دل ادامه دهنده راه شهدای والامقامی هستیم که خدمت بی‌منت را در جامعه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha