افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی نوجوان برگزار می‌شود
کد خبر: 4095812
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی نوجوان برگزار می‌شود

افتتاحیه دومین دوره ویژه تربیت مربی نوجوان از سوی کارگروه رهبر نوجوان برگزار می‌شود.

افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی نوجوانبه گزارش ایکنا، افتتاحیه دومین دوره ویژه تربیت مربی نوجوان با عنوان جامع تفکر از سوی کارگروه رهبر نوجوان مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. مرحله اول نیز جامع مقدماتی نام داشت.

این مراسم فردا سه‌شنبه، دهم آبان، ساعت ۱۶ با حضور هانی چیت‌چیان، از مدرسان مجمع مدارس دانشجویی به صورت کاملاً مجازی و از طریق نشانی aparat.com/ZiHejr/live برگزار می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از مجمع مدارس آمده است که جلسه بیست و پنجم مجموعه نشست‌های موضوعی تدبر در هستی با هدف شناخت مؤلفه‌های هستی و سیر به سوی علوم بنیادین با عوان آیه در هستی از سوی مدرسه اسماء‌الحسنی برپا می‌شود.

این جلسه امروز دوشنبه، ۹ آبان ساعت ۱۶ ویژه قرآن‌پژوهان علوم پایه و فنی مهندسی از طریق نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madreseolumpayebagherololum برگزار می‌شود.

همچنین نشست دوم «ایستاده در غبار» ویژه نوجوانان و مربیان با موضوع گفت‌‌وگویی در تحلیل مسائل روز ویژه دختران و پسران نوجوان از سوی کارگروه رهبر نوجوان مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برپا می‌شود.

این ویژه‌برنامه جمعه، ۱۳ آبان ساعت ۱۵:۳۰ با حضور هانی چیت‌چیان برگزار می‌شود و پخش مجازی آن نیز از طریق لینک  aparat.com/ZiHejr/live در دسترس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha