نُت برائت از مشرکین
کد خبر: 4096667
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

نُت برائت از مشرکین

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نت برائت از مشرکین اسلام و رژیم صهیونیستی است.

راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش ایکنا از اردبیل، از دیرباز تا کنون آمریکا نماد شرک و جنایت علیه بشریت بوده و باید همیشه از این حکومت ظالم اعلام برائت کرد.

امروز نماد ظلم و شرک دولت مستکبر آمریکا است که در هر توطئه، فتنه، جنایت و ناآرامی در سطح منطقه و دنیا جای پای این مستکبر مشهود است.

استکبار نتوانست با انقلاب این ملت مقابله کند و وقتی دید که نمی‌تواند از رژیم دست‌نشانده خود حمایت کند حمایت را قطع و از همان ابتدای انقلاب توطئه را شروع کرد.

ایران امروز، در مقابل هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن قرار گرفته، به طوری که مشکلات را خیلی بزرگ و خدمات را کوچک نشان می‌دهد و بر اهل قلم و نویسندگان است که مقابل دشمن ایستادگی کرده و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

وقتی رهبری عظیم الاشان اسلام فرمودند من دیپلمات نیستم من انقلابی‌ام، یعنی از اینکه سایه جنگ بر کشور است ترسی نداشته و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به انقلاب وارد و خون شهدای این مرز و بوم پایمال شود.

وقتی در رزمایش نیروهای مسلح مردم به رگبار بسته شدند، در فاصله کمی پاسخ گرفتند و این قدرت موشکی و دفاعی به خاطر زحمات نیروهای مسلح است که کنار مردم دوشادوش در حراست از این آب و خاک قدم بر میدارند.

ماهواره‌ها و شبکه‌های استکبار، جمعیت اربعین، ۱۳ آبان، همدلی و وحدت جهادگرانه مردم در کنار یکدیگر را نمی‌بینند و این به تعبیر سخنان رهبری یعنی؛ باید از تحریم‌ها فرصت درست کرده و فریب دشمن و گروه‌های دست نشانده را نخورد.

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نت برائت از مشرکین اسلام و رژیم صهیونیستی است.

ریشه قرآنی صریح این شعار بسیار کوبنده و مؤثر ناشی از قدرت ما است که در آیه‌ ۸ سوره محمد(ص) خداوند متعال می‌فرماید: «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» یعنی کسانی که کافر شدند و با دین مقابله می‌کنند؛ مرگ بر آنان باد و لازم است برای اینکه کسی از آمریکا حساب نبرد بر کلمه «أَضَلَّ أَعْمالَهُم» تأکید شود، خداوند متعال بارها در قرآن فرموده‌؛ کافرانی که بر سر دین مانع می‌شوند، هیچ‌ اثری ندارند و عمر تفکر ترس از توطئه‌های شوم آمریکا به سر آمده است.

مردم ولایتمدار و مهدوی ایران اسلامی بر این باورند که با سر دادن این نت برائت، مقدمات ظهور مهدی فاطمه را فراهم می‌کنند و در روایات نیز آمده است؛ امام زمان(ع) با رعبی که در دل دشمنان می‌افتد یاری می‌شود (الْبَاقِرَ(ع) یَقُولُ الْقَائِمُ مِنَّا مَنْصُورٌ بِالرُّعْبِ) یقیناً بخشی از این رعب، رعبی است که از یاران امام زمان(ع) در دل دشمنان می‌افتد و ما این رعب را با استکبارستیزی خودمان در دل دشمن می‌اندازیم.

خبرنگار: فائزه ندایی
انتهای پیام
captcha