دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4098376
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در اراک برگزار می‌شود

مدیر خانه قرآن و عترت امام هادی(ع) اراک با بیان اینکه ۲۰ نفر در دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی ثبت‌نام کردند، گفت: این دوره شنبه، ۵ آذر با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود.

قرآن

مهدی خان‌آبادی، مدیر خانه قرآن و عترت امام هادی(ع) اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به ثبت‌نام بیش از 20 نفر در دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی، ادامه داد: ثبت‌نام در دوره‌های تربیت معلم حفظ و مهد قرآن (انس و آشنایی کودکان با قرآن) ادامه دارد و به محض تکمیل ظرفیت آزمون ورودی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 15 نفر از ثبت‌نام شدگان دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی جهت شرکت در دوره پذیرفته شدند و آزمون ورودی تعدادی دیگر نیز شنبه، 21 آبان برگزار می‌شود، زمان برگزاری دوره را 5 آذر ماه اعلام کرد و ادامه داد: امیدست با برگزاری دوره‌های متعدد قرآنی در رشته‌های مختلف بتوان گامی مؤثر در جذب قرآن‌آموزان و در نهایت فرهنگ قرآنی برداشت.

مدیر خانه قرآن و عترت امام هادی(ع) اراک در پایان گفت: متقاضیان برای شرکت در این دوره با شماره ۰۹۱۸۲۵۸۲۹۷۰ تماس گرفته یا به صوت حضوری به آدرس ابتدای خیابان هپکو، بن‌بست نارون یک مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha