میثاق‌ فرمانداران کرمان برای ارتقای رضایت و رفاه مردم
کد خبر: 4099512
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

میثاق‌ فرمانداران کرمان برای ارتقای رضایت و رفاه مردم

فرمانداران استان کرمان با قرائت و امضای میثاق‌نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای ارتقای رفاه و رضایت مردم دانستند.

فرمانداران کرمان در نشست ایران قوی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، فرمانداران استان کرمان امروز،۲۳ آبان‌ماه در نشست ایران قوی، با قرائت و امضای میثاق‌نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای ارتقای رفاه و رضایت مردم دانستند.

این میثاق‌نامه در کارگروه حکمرانی و مدیریت مجمع بسیج استان و با بهره‌گیری از بیانیه گام دوم، سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه جامع اصلاح نظام اداری و با نگاه به مکتب سردار سلیمانی تنظیم شده است.

توجه به تقوا و وجدان کاری، ارتقای فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی، انسانی و اسلامی، اهتمام ویژه به ارتقای فرآیندها و بهبود روش‌ها، توجه به نظام شایسته‌سالاری، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، بهره‌گیری از نظام مدیریت مشارکتی، قانونگرایی، پاسخگویی، شفافیت و انضباط مالی در نظام اداری، ارائه خدمت صادقانه در راستای بهبود کیفیت خدمات اداری به مردم و ارتقای سلامت اداری اصول امضا شده در این میثاق‌نامه است.

فرمانداران با قرائت این میثاق‌نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای پیشبرد برنامه فوق دانسته تا با استعانت از خداوند منان، نهایت تلاش خود را با تدوین و اجرای برنامه عملیاتی به کار گیرند تا شاهد ارتقای رضایت مراجعین به بالاترین حد ممکن براساس شاخص‌های اعلامی باشند.

انتهای پیام
captcha