۱۹ حافظ چهارمحال‌وبختیاری مدرک تخصصی حفظ دریافت کردند
کد خبر: 4101686
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲

۱۹ حافظ چهارمحال‌وبختیاری مدرک تخصصی حفظ دریافت کردند

در هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان، ۱۹ حافظ از چهارمحال‌وبختیاری شامل ۱۳ بانو و ۶ آقا موفق به اخذ مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء شدند.

مدرک تخصصی حفظ

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، براساس اعلام اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، اسامی نهایی پذیرفته شدگان هفدهمین دوره اعلام شده است و ۱۹ حافظ از استان شامل ۱۳ بانو و ۶ آقا موفق به اخذ مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء در هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان شدند.

بر این اساس، در این دوره از طرح اعطای مدرک تخصصی حفظ، هفت حافظ قرآن استان در حفظ ۳۰ جزء موفق به اخذ مدرک شده‌اند که یکی از قبول‌شدگان از بانوان حافظ روشندل استان است؛ همچنین پنج حافظ در حفظ ۲۰ جزء و هفت حافظ در حفظ ۱۰ جزء مدرک تخصصی خود را دریافت کرده‌اند.

امسال در مجموع، ۱۰۵ نفر از حافظان قرآن شامل ۸۶ بانو و ۱۹ آقا از استان در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در طرح اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند که از این تعداد، ۵۰ حافظ شامل ۴۰ بانو و ۱۰ آقا به مرحله شفاهی که شهریورماه در شهرکرد برگزار شد، راه یافتند.

مقایسه آمار قبول‌شدگان امسال با سال گذشته که پنج نفر موفق به دریافت مدرک تخصصی حفظ در استان شده‌ بودند، حاکی از رشد تقریباً چهار برابری در تعداد قبول‌شدگان امسال است.

انتهای پیام
captcha