همایش «جهادتبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4108011
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

همایش «جهادتبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه» در گلستان برگزار شد

همایش «جهادتبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه با حضور استاندار گلستان و مدیر کل صدا و سیما گلستان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی امروز، ۲۷ آذر در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.

همایش جهاد تبیین و مطالبه گری هنرمندانه با حضور استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، همایش«جهادتبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه» با حضور استاندار گلستان و مدیر کل صدا و سیما گلستان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی امروز، ۲۷ آذر در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این همایش بابیان اینکه رسانه امروز، ابزاری معمولی نیست و رسانه خیلی از شئون همچون مسائل اقتصاد و اجتماعی را رسانه تعیین می‌کند، گفت: رسانه ها امروز نقش اول را در میدان زندگی به عهده دارند و برای توسعه و توفیق متعالی رسانه می باید به دانش رسانه مسلط شد.

زنگانه بر بهره‌مندی بیشتر از توان رسانه برای ارتباط بیشتر با آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه و نخبگان در جهت دهی‌ها نقش تاثیرگذاری دارند و مطالبه گری می‌تواند به این نقش کمک کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه امروز رسانه‌ها روی تمام امور زندگی افراد جامعه تأثیرات به‌سزایی دارند، تصریح کرد: رسانه‌ها در حوزه تبیین باید به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بپردازند و با بهره مندی از حضور نخبگان متخصص رسانه ای حرکت رو به جلو تدارک و عملیاتی شود.

وی به راه‌اندازی کارگاه‌های توانمندسازی برای اصحاب رسانه در بیان حقایق و القائات باطل اشاره کرد وگفت: خوشبختانه چشم انداز خوبی برای اصحاب رسانه در خصوص مطالبه گری و جهاد تبیین در استان ترسیم شده اما باید این چشم انداز در فکر و ذهن مدیران رسوخ کرده و تا بتوان آن را در جامعه عملیاتی کنیم.

رسول شکری نیا، مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان نیز با بیان اینکه اکنون جنگ جهانی رسانه‌ای بی سابقه‌ای علیه کشور ما شکل گرفته است، تصریح کرد: ما باید شبکه‌ای و همه باهم مقابله کنیم لذا در حال حاضر از روابط عمومی فعال عبور کرده و به روابط عمومی کنشگر رسیده‌ایم.

انتهای پیام
captcha