توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی قزوین
کد خبر: 4108697
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا به ارزش هرکدام چهار میلیون ریال در بین مددجویان بهزیستی استان به مناسبت شب یلدا خبر داد.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین علی دهباشی‌پور، مدیرکل بهزیستی استان قزوین، با اشاره به توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا توسط خیران نیکوکاری در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا، گفت: برای تأمین معیشت و کمک به رفع نیازمندی خانواده‌های تحت پوشش، این پویش در سطح استان اجرایی می‌شود، اقلام توزیع‌شده شامل روغن، برنج، مرغ، شکر و ماکارونی است.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار و ۳۲۹ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مددجویان بهزیستی به شماره‌حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و یا کد دستوری #۱۲۳* واریز کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین کمک‌های غیرنقدی شامل بسته‌های معیشتی از قبیل روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را به اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی در شهرستان‌ها و بخشه‌ای استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش تحویل دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در بین نیازمندان توزیع شود.

این مسئول یادآور شد: ۱۴۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال مشارکت مردمی طی نیمه نخست امسال توسط مراکز دولتی و غیردولتی و به شکل نقدی و غیرنقدی توسط این سازمان در استان جذب‌شده است.

دهباشی‌پور خاطرنشان کرد: مجموع کمک‌های جذب‌شده از سوی مراکز دولتی و مؤسسات خیریه بهزیستی استان قزوین شامل ۴۳ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال به‌صورت نقدی، ۹۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال خدماتی بوده است.

وی در پایان گفت: این کمک‌ها با حفظشان مددجویان در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکلات افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha