ارادت به اهل‌ بیت(ع) هوای نفس را از بین می‌برد
کد خبر: 4109918
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

ارادت به اهل‌ بیت(ع) هوای نفس را از بین می‌برد

امام جمعه اختیار‌آباد با بیان اینکه ما در عالم هستی نیاز به الگو داریم و باید حضرت فاطمه(س) را به‌عنوان الگوی خود قرار دهیم، گفت: ارادت به اهل‌ بیت(ع) نفسانیت را در دل انسان از بین می‌برد و عشق به خداوند را در دل می‌نشاند.

ویژه‌برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، حجت‌الاسلام مجید رجب‌زاده، امام جمعه اختیار‌آباد امروز، ۵ دی‌ماه در ویژه‌برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) که در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد با اشاره به سخنی از پیامبر(ص) گفت: نورانیت صلوات محضر حضرت زهرا(س) انسان را اهل بهشت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر ما خود را به خدا وصل کنیم سعادتمند می‌شویم در غیر این صورت زندگی خوبی نخواهیم داشت، افزود: انسان‌هایی مانند شهید سلیمانی که وصل به حضرت حق بودند سعادتمند شدند.

امام جمعه اختیارآباد با اشاره به در پیش بودن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و لزوم میزبانی خوب از زائران ایشان، تصریح کرد: ما به این دنیا نیامده‌ایم که تنها چند سال زندگی کرده و پس از مرگ فراموش شویم بلکه باید در گستره تاریخ نقش ایفا کنیم و منشأ خیر شویم.

حجت‌الاسلام رجب‌زاده با بیان اینکه ما در عالم هستی نیاز به الگو داریم و باید حضرت فاطمه(س) را به‌عنوان الگوی خود قرار دهیم، گفت: رسول خدا(ص) می‌فرمایند، فاطمه فرشته‌اى در سیماى انسان است، هرگاه مشتاق بوى بهشت مى‌شوم دخترم فاطمه را مى‌بویم.

وی با بیان اینکه با یک لحظه غفلت به دره نیستی و نابودی خواهیم رفت، تأکید کرد: در این دوران اگر وصل پیغمبر(ص)، حضرت علی(ع) و معارف حضرت زهرا(س) نشویم، سقوط خواهیم کرد. زیرا ارادت به اهل‌بیت(ع) نفسانیت را در دل انسان از بین می‌برد و عشق به خداوند را در دل می‌نشاند.

 

انتهای پیام
captcha