دشمن امنیت و آسایش ملت ایران را نمی‌خواهد
کد خبر: 4110679
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

دشمن امنیت و آسایش ملت ایران را نمی‌خواهد

امام جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه دشمن دست بردار نیست زیرا امنیت، دین و آسایش مردم را نمی‌خواهد، گفت: طرح دشمن به نفع هیچ کس نیست زیرا آنها دم ازحقوق بشری می‌زنند که خودشان به آن پایبند نیستند.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی‌ یزدان‌آبادی، امام جمعه بخش یزدان‌آباد، امروز، نهم دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: انسان مؤمن به دنبال دنیا نیست زیرا می‌داند نه مال دنیا و نه فرزند به انسان سود نمی‌بخشد.

وی با بیان اینکه خداوند هیچ چیز را بیهوده نیافریده است، افزود: بازگشت همه ما به سوی خداوند است و نباید در این بازگشت دست خالی باشیم. پس نباید روزهایمان را بیهوده سپری کنیم بلکه باید خدا را عبادت کرده و در این دنیا دنبال هوی پرستی نباشیم.

امام جمعه یزدان‌آباد نماز را یکی از راه‌های دوری از رذیلت‌های اخلاقی دانست و گفت: علاوه بر انجام واحبات باید مستحبات را نیز انجام دهیم زیرا عبادت وسیله‌ای برای تربیت و تکامل انسان است.

حجت‌الاسلام ایزدی در خطبه‌های دوم نماز جمعه با گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه، گفت: دشمن برای رسیدن به هدف خود طرح و برنامه دارد؛ این برنامه‌ها تاکنون با حضور مردم به هم خورده است اما دشمن دست بردار نیست زیرا امنیت، دین و آسایش مردم را نمی‌خواهد.

وی با بیان اینکه طرح دشمن به نفع هیچ کس نیست، اظهار کرد: ترفند دشمنان آزادی حیوانی است. آنها دم ازحقوق بشری می‌زنند که خودشان به آن پایبند نیستند و با داعشی که تشکیل دادند، دیدیم که چه بلایی به سر شیعیان آوردند.

امام جمعه یزدان‌آباد تصریح کرد: باطل کننده فتنه دشمنان در سال ۸۸ حضور مردم بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، سربلندی این فتنه برای مردم بود و حضور مردم در دفاع از دین و ارزش‌ها یک عبادت بزرگ است.

وی در پایان با بیان اینکه اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده بودیم درحال حاضر وضعیت اقتصادی اینگونه نبود، تصریح کرد: از شیطنت‌های دشمن نهراسید و آخرت خود را به دنیا نفروشید.

انتهای پیام
captcha