برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در ایلام
کد خبر: 4110712
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در ایلام

استاندار ایلام گفت: میز خدمت در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم و مراجعان شکل گرفته است و توفیق بزرگی است که در خدمت مردم باشیم.

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز، همزمان با مراسم ۹ دی در حاشیه برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: میز خدمت در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم و مراجعان شکل گرفته است و توفیق بزرگی است که در خدمت مردم باشیم و در راستای مشکلات و مسائل مردم پاسخگو باشیم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های مختلف مکلف هستند به سؤالات و خواسته‌های مردم پاسخگو باشند و مجموعه استانداری نیز همپای دیگر دستگاه‌ها با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

استاندار ایلام ادامه داد:‌ در قالب میزهای خدمت مراجعان بدون واسطه خواسته‌های خود را با مدیران در میان گذاشته و در چارچوب قانون تلاش خواهد شد مشکلات این افراد پیگیری شود.

بهرام‌نیا یادآور شد: بیکاری جوانان جویای شغل، مناسب‌سازی معابر برای جامعه هدف جانبازان و معلولان، بخشودگی برخی تسهیلات، تسهیل در اخذ تسهیلات و مسکن از عمده‌ترین مشکلات و مطالبات مراجعان در میز خدمت بود.

انتهای پیام
captcha