برگزاری محافل هفتگی انس با قرآن در مسجد جمکران + عکس
کد خبر: 4110935
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

برگزاری محافل هفتگی انس با قرآن در مسجد جمکران + عکس

محافل انس با قرآن و عترت با عنوان «تمسک به قرآن و عترت» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی از سوی اداره قرآن و نماز مسجد جمکران برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا،  محافل انس با قرآن و عترت با عنوان «تمسک به قرآن و عترت» همزمان با ایام  فاطمیه و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از سوی اداره قرآن و نماز مسجد جمکران و با حضور قاریان و حافظان ممتاز کشوری و بین‌المللی و سخنرانان برگزار می‌شود.

این محافل قرآنی با تلاوت اذان‌گاهی قاریان ملی و بین‌المللی آغاز می‌شود و پس از اتمام فریضه نماز با قرائت قاریان نوجوان و سخنرانی سخنرانان درباره آیات قرآن مرتبط با اهل بیت(ع) و قرآن و نکات تفسیری ادامه پیدا می‌کند.

از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی می‌توان به اجرای گروه تواشیح نوجوانان و اجرای برنامه حفظ از سوی حافظ کل قرآن اشاره کرد.

یادآور می‌شود، این محافل نورانی سه‌شنبه و پنجشنبه بعد از اذان مغرب و عشا در مسجد جمکران، صحن جامع مهدوی و شبستان کربلا برگزار می‌شود.

محافل گذشته با تلاوت قاریان نوجوان مهدی اکبری و سیدامیرمحمد میره‌ای و قاریان ملی و بین‌المللی سیدعباس حسینی و مهدی فروغی و محمدحسین فرهانی و راویان سیره شهدا سردار آل‌اسحاق و سیدمحمود رضویان و شرح نهج‌البلاغه حجج اسلام کیانی و محمد صافی و گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی «عابس» و با اجرای سروش عظیمی برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha