همایش «نسل سلیمانی» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4111045
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

همایش «نسل سلیمانی» در آزادشهر برگزار شد

همایش «نسل سلیمانی» با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز، ۱۰ دی ماه در دبیرستان شاهد شهرستان آزادشهر برگزار شد.

همایش نسل سلیمانی در آزادشهر با حضور حجت الاسلام طالبی رییس تبلیغات اسلامی آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، همایش «نسل سلیمانی» با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امروز، ۱۰ دی ماه در دبیرستان شاهد شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در این همایش گفت: الگوی حاج قاسم در مقاومت،حضرت زهرا(س) بود، آن حضرت از حق خویش دفاع نکرد بلکه دفاع اش از تفکر و ارزش‌های اسلامی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: مردم ما همیشه مدافع جبهه مقاومت هستند و از آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام همیشه حمایت و پشتیبانی می‌کنند و از سوی دیگر نسل جوان و نوجوان ما در این صحنه‌های سرنوشت‌ساز همیشه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی‌ها و سایر شهدا هستند.

حجت‌الاسلام طالبی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی بدیل و بی‌نظیر و خدایی بود، گفت: او پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم بود، شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه ذوب در ولایت بود و خود را سرباز کوچک مقام معظم رهبری می‌دانست و بدون چون و چرا اوامر ولی زمان خود را اجرا می کرد.

وی با بیان اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سردار قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha