تمدید مهلت جشنواره نماز «فجر تا فجر» در فارس
کد خبر: 4112056
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱

تمدید مهلت جشنواره نماز «فجر تا فجر» در فارس

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارسحجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال به این جشنواره تا پایان دی‌ماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش دانش‌آموزان و بزرگسالان برگزار می‌شود، گفت: محورهای این دو بخش در جشنواره به صورت جداگانه انتخاب شده است.

سقاچی با اشاره به محورهای بخش دانش‌آموزی این جشنواره تصریح کرد: رشته‌های فرهنگی و هنری شامل کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و رشته‌های ادبی شامل خاطره و دلنوشته، داستان و قصه‌گویی در بخش دانش‌آموزی به عنوان محور جشنواره انتخاب شده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس به بخش‌های بزرگسالان اشاره کرد و افزود: رشته‌های فرهنگی و هنری شامل کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، گویانمایی و عکس، علمی و پژوهشی شامل تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان‌نامه، ادبی شامل داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی و سرگرمی و آموزشی شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی در بخش بزرگسالان به عنوان محور جشنواره انتخاب شده است.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره به همت ستاد اقامه نماز و نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس اجرا می‌شود، جشنواره مذکور ویژه هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه، حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

سقاچی در پایان با اشاره به شیوه ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار خود به این جشنواره به آدرس www.noor.namaz.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha