بیست‌وششمین مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4112551
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

بیست‌وششمین مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان برگزار شد

بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان با حضور 215 نفر از کارکنان این شرکت و خانواده‌های آنها برگزار شد.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، سیدسعید مدنی‌پور، مدیر روابط عمومی این منطقه به استقبال کارکنان و خانواده‌های آنها از بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان اشاره کرد و گفت: در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، 215 نفر در دو گروه آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف شرکت کردند که نسبت به دوره قبل، 40 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این مرحله در روزهای اخیر به‌صورت حضوری و غیرحضوری در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، صحیح‌خوانی، اذان، مفاهیم، نهج‌البلاغه و قصه‌گویی ویژه کارکنان، همسران و فرزندان آنها برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان بیان کرد: با توجه به وسعت و گستردگی این منطقه در سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، برای رفاه حال شرکت‌کنندگان، امکان برگزاری رقابت‌ها به‌صورت برخط نیز فراهم شد.

وی تصریح کرد: نفرات اول هر رشته به مرحله بعدی رقابت‌ها که در سطح شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha