ظرفیت‌های مردمی سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ پای کار بیایند
کد خبر: 4112862
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد:

ظرفیت‌های مردمی سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ پای کار بیایند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ باید پای کار بیایند، گفت: مجموعه‌های فرهنگی با هم‌افزایی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، 17 دی‌ماه در نشست با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ باید پای کار بیایند، گفت: مجموعه‌های فرهنگی با هم‌افزایی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند، ما با نگاه توحیدی در استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی وارد می‌شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه ما مخلوق خدا هستیم و آنچه انجام می‌دهیم برای رضای الهی است، لذا وقتی که مدیر یقین دارد خدا می‌بیند، چند برابر تلاش می‌کند.

کرمی ادامه داد: وقتی که در جامعه‌ای کار و تلاش باشد، آن جامعه رو به رشد است اما در جامعه‌ای که تنبلی حکم فرما باشد، هیچ رشدی به وقوع نخواهد پیوست.

وی اضافه کرد: در اسلام خدمت به مردم عین عبادت محسوب می‌شود، بنابراین وظیفه همه مدیران خدمت به مردم است.

استاندار با بیان اینکه خداوند بی‌نیاز مطلق است بنابراین این نگاه توحیدی موجب می‌شود تا مدیر برای رضای الهی کار کند، افزود: عکس و ارائه گزارش به تنهایی ما را به جایی نمی‌رساند بلکه باید کف میدان بود و با اراده قوی قدم برداریم چراکه با اراده قوی حتی می‌توانیم کوه را جابجا کنیم.

کرمی با بیان اینکه در حوزه‌های اقتصادی برنامه‌های مفصلی داریم که برخی بلندمدت است زیرا ما می‌خواهیم کاری انجام دهیم تا این اقتصاد پایدار شود، گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی از جمله معادن فراوان، نیروی جوان کم‌نظیر، دریا و مرز دارد که برای همه این‌ها برنامه داریم.

وی در ادامه افزود: خداوند در سیستان و بلوچستان ثروت فراوانی قرار داده که باید از آن استفاده کرد و در این مسیر، همت همه و هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها اهمیت دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت جوانان و نوجوانان استفاده کرد چرا که آنان نگاه‌های خوبی دارند که باید تقویت شود.
انتهای پیام
captcha