نتیجه معکوس عمل سخیف نشریه فرانسوی
کد خبر: 4113281
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
یادداشت وارده

نتیجه معکوس عمل سخیف نشریه فرانسوی

حمید بهمنی در یادداشتی توهین کاریکاتوریست‌های فرانسوی را رفتاری سخیف دانست که نه تنها هیچ خدشه‌ای به انقلاب و امام(ره) آن وارد نکرده بلکه موجب رسوایی خود آنها شده است.

به گزارش ایکنا، رفتار سخیف نشریه فرانسوی در توهین به واسطه کاریکاتور، سبب عکس‌العمل شدید هنرمندان و مردم شد. در این راستا حمید بهمنی، کارگردان سینمای دفاع مقدس در یادداشتی این اقدام را محکوم کرده است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ

سوره مبارکه فتح آیه ۲۹

در این روزها که دشمن نفس‌های آخر خود را با عنایت و لطف الهی رو به پایان می‌برد، طبیعی است که دست به هر کاری بزند؛ آن هم از سر درماندگی و شیطان صفتی و نگاه استکباری خود؛ متاسفانه در این ایام شکوهمند که هم مصادف با شهادت سردار دل‌ها؛ حاج قاسم سلیمانی و پیروزی قاطع جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه اخیر و شکست مفتضحانه دشمن در این فتنه، اینک با توهین به رهبر فرزانه انقلاب و این مرد بی‌همتای جهان در همه عرضه‌های بزرگ، تلاش می‌کند خود را از منجلاب نابودی آنهم مثلاً در کشوری مثل فرانسه که مدعی آزادی هست بالا بکشد اما زهی خیال باطل.

اگر قرار بود با این رفتار سخیف و کثیف کاریکاتوریست فرانسه مثلا خدشه‌ای به انقلاب و امام انقلاب(ره) و رهبر انقلاب ایران وارد شود باید در این چهل‌و‌اندی تاثیر آن‌را می‌دیدیم اما از آنجا که بفرموده امام سجاد(ع) که دشمنان ما همیشه از احمق‌ها هستند، به فضل الهی طول و عمر و سلامتی و با برکت رهبر انقلاب روزبه‌روز بالاتر و درخشان‌تر و بهتر می‌شود لذا اینجانب این توهین آشکار و روشن هنرمند شیطان‌صفت فرانسه را محکوم و همچنان توطئه حذف نام خلیج فارس در مسابقات فوتبال دول عربی را به شدت محکوم می‌کنم و از خداوند می‌خواهم هر چه زودتر مکر و حیله خودشان را به خودشان باز گرداند.

فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُلۡ حَسۡبِيَ ٱللَّهُ لَآ إِلَٰهَ إِلَّا هُوَۖ عَلَيۡهِ تَوَكَّلۡتُۖ وَهُوَ رَبُّ ٱلۡعَرۡشِ ٱلۡعَظِيمِ

سوره مبارکه توبه آیه شریفه 129»

انتهای پیام
captcha