حجت‌الاسلام صدیقی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
کد خبر: 4117146
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

حجت‌الاسلام صدیقی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صدیقی

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در تشریح برنامه نماز جمعه این هفته تهران گفت: نماز جمعه این هفته تهران، 7 بهمن،  به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

براساس اعلام سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور طبق روال درب‌های مصلی از ساعت 10:30 به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 آغاز می‌شود.

وی افزود: در بخش معرفی کتاب نیز این هفته کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی(دباغ)، از بانوان برجسته مبارز پیش از انقلاب، به نویسندگی محسن کاظمی معرفی می‌شود که در آن به ذکر خاطرات و جانفشانی‌های این بانوی انقلابی در راه انقلاب و شکنجه‌های شدید مادربزرگ انقلاب در زندان توسط ساواک پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: این کتاب با 30 درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه در ضلع شرقی شبستان مصلی امام خمینی(ره) در معرض انتخاب علاقه‌مندان می‌باشد.

همچنین براساس اعلام سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در میز خدمت نماز جمعه این هفته مدیرکل تعاون، مار و رفاه اجتماعی، مدیرکل بهزیستی استان تهران، مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری تهران حضور خواهند داشت.    

انتهای پیام
captcha