کارآمدی نظام را با اقدامات مطلوب ثابت کنیم
کد خبر: 4119917
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

کارآمدی نظام را با اقدامات مطلوب ثابت کنیم

استاندار فارس با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت دهه فجر گفت: دهه فجر، ایام مبارکی است كه بتوانیم با اقدامات مطلوب، كارآمدی نظام مبتنی بر خون شهیدان را به جهانیان ثابت كنیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 16 بهمن در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: دهه فجر، ایام مبارکی است كه بتوانیم با اقدامات مطلوب، كارآمدی نظام مبتنی بر خون شهیدان را به جهانیان ثابت كنیم.

وی با اشاره به بهره برداری از پیست موتورسواری بوستان مادر شیراز گفت: افتتاح چنین پروژه‌هایی ضمن الگوسازی برای سایر نقاط كشور، موجب رضایتمندی شهروندان نیز می‌شود.

استاندار فارس تاكید كرد: چنین اقداماتی موجبات سلامت، آرامش و رفاه مردم و همچنین تشویق و ترغیب بیشتر جوانان در راستای كنترل هیجان آن‌ها می‌شود.

ایمانیه افتتاح این پیست و سایر اقدامات در راستای توسعه را عاملی برای تقویت و ارتقای سلامت شهروندان، تخلیه انرژی‌ های جوانان و نهایتا ایجاد نشاط سالم اجتماعی عنوان كرد.

استاندار فارس از تلاش‌های شهردار و شورای اسلامی شهر درخصوص رسیدگی به منطقه جنوب شیراز تقدیر کرد و افزود: بهره برداری از فاز نخست خط دوم مترو شیراز، تلاش برای بهره برداری از ورزشگاه پارس و... از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام
captcha