بسیجیان یزدی‌ کام زلزله‌زدگان خوی را شیرین کردند
کد خبر: 4123440
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

بسیجیان یزدی‌ کام زلزله‌زدگان خوی را شیرین کردند

مسئول بسیج اصناف سپاه الغدیر استان یزد با تشریح اقدامات انجام شده در راستای کمک به مردم زلزله‌زده خوی، از همت بلند قنادان یزدی به منظور شیرین کردن کام مردم این منطقه خبر داد.

کمک بسیجیان یزدی‌ به زلزله‌زدگان خویبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد، علی اسلامی، مسئول بسیج اصناف سپاه الغدیر استان یزد گفت: از زمانی که زلزله خوی رخ داد بازاریان و گروه جهادی خیران شهدای اصناف شروع به جمع‌آوری مبالغ مختلفی وجه نقد و اقلام ضروری برای ارسال به مردم زلزله‌زده خوی کردند که با مشارکت هلال احمر این مهم میسر شد.

اسلامی افزود: دو اتحادیه پتوفروشان و شیرینی‌فروشان یزدی بیشترین کمک را انجام دادند به گونه‌ای که خیران و گروه جهادی خیران اصناف از این دو اتحادیه مبلغ 160 میلیون تومان جمع‌آوری و همه این مبلغ برای خرید مصالح ساختمانی و تدارک پتو، روفرشی، زیرانداز و فرش صرف شد.

وی عنوان کرد: یکی از خوش سلیقگی‌های خیران و جهادگران قناد یزدی ارسال شیرینی یزدی به ارزش 10 میلیون تومان برای مردم زلزله‌زده خوی بود که به این مناطق ارسال شد.

مسئول بسیج اصناف سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از رسالت‌های بسیج اصناف و گروه‌های جهادی شهدای اصناف یزد ریل‌گذاری و جهت‌دهی هدفمند کمک‌رسانی‌های بازاریان است، به نحوی که با رایزنی‌هایی که انجام می‌گیرد، در طول سال شاهد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر خواهیم بود.

اسلامی تصریح کرد: گروه‌های جهادی شهدای اصناف استان یزد تا عادی شدن شرایط در خوی به کمک‌رسانی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha