برپایی بیش از ۵۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در بیجار
کد خبر: 4123611
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

برپایی بیش از ۵۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه امسال همانند سال‌های گذشته شهر دینمدار بیجار غرق در نور و شادی اعیاد مبارک شعبانیه می‌شود، گفت: بیش از ۵۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مساجد شهر و روستاهای شهرستان بیجار برپا می‌شود.

جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ماه شعبان ماه رحمت و لطف الهی و فرصتی است برای شست‌وشوی دل از زنگارهای هواپرستی و دنیازدگی است.

وی با اشاره به اینکه امسال همانند سال‌های گذشته شهر دینمدار بیجار غرق در نور و شادی اعیاد مبارک شعبانیه می‌شود، افزود: بیش از ۵۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در مساجد شهر و روستاهای شهرستان بیجار برپا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: برگزاری مراسمات و سخنرانی توسط اساتید برجسته کشوری، توزيع پوستر ونصب بنر، برگزاری جشن‌های ويژه در مساجد از جمله اقدامات اين اداره در ايام شعبانيه است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها در مساجد افزود: هيئت‌های مذهبی برنامه‌های متنوع فرهنگی و دينی را در مساجد روستا‌های بیجار با محوریت حضور گسترده مردم و بالاخص جوانان برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه برگزاری این برنامه‌ها فضای شاد و بانشاطی را در این ایام خجسته در سطح شهرستان ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: انتظار می‌رود برنامه‌های اعیاد شعبانیه امسال با مشارکت مردم دیندار بیجار و هیئت‌های مذهبی پرباتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام
captcha