مسئولان با جدیت در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند
کد خبر: 4123656
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

مسئولان با جدیت در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نباید در راه خدمت به مردم کم‌کاری کنیم و بار را بر دوش سایرین بیندازیم چون این‌گونه کار کردن نه تنها کاری را از پیش نمی‌برد بلکه باعث ضایع شدن اجر کار می‌شود، همه مسئولان باید با جدیت و در مسیر خدمت به مردم کار کنند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، استاندار، شامگاه، دوم  اسفندماه در جریان سفر به سیستان و در نشست شورای اداری منطقه سیستان با حضور وزیر کشور با اشاره به رصد عملکرد مسئولان و فرمانداران، گفت: ما با هیچ یک از مسئولان تعارف نداریم و باید با همت، اراده قوی و تلاش شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر از خداوند بخواهیم در راه خدمت به خلق، حتماً یاری‌رسان ما خواهد بود و اگر در این راه، از سوی دشمنان مکر و حیله‌ای رخ دهد، خداوند مکر آنان را به خودشان برمی‌گرداند، اگر برای خدمت به مردم همدل و با انسجام و وحدت برای رضای خدا کار کنیم همه مشکلات برطرف خواهد شد.
 
کرمی اضافه کرد: نباید در راه خدمت به مردم کم‌کاری کنیم و بار را بر دوش سایرین بیندازیم چون این‌گونه کار کردن نه تنها کاری را از پیش نمی‌برد بلکه باعث ضایع شدن اجر کار می‌شود، همه مسئولان باید با جدیت و در جهت خدمت به مردم کار کنند.
 
وی با تأکید بر حل مسئله آب در منطقه سیستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما بحث آب منطقه سیستان است که علاوه بر پیگیری حقابه سیستان، اقداماتی مناسب با اعتبارات قابل توجه در مسیر حل مسئله‌ آب منطقه آغاز شده است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه، گفت: با توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر در صدد ایجاد اشتغال پایدار هستیم.
 
محمد کرمی تصریح کرد: پیگیر دستور وزیر کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تامین اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان برای کشاورزان هستیم و در زمینه آسیب‌دیدگان شرایط جوی اخیر به خصوص گلخانه‌داران و دامداران منطقه نیز، پیگیری‌های لازم صورت گرفته است. همچنین با اضافه کردن پیمانکار به‌دنبال سرعت‌دهی به پروژه  انتقال گاز به منطقه سیستان هستیم.
انتهای پیام
captcha