پاسداران در جبهه مقدم خدمت به مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی هستند
کد خبر: 4124113
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

پاسداران در جبهه مقدم خدمت به مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی هستند

حجت‌الاسلام سعید عسکری با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) بزرگ پاسدار قرآن و دین، تمام هستی خود را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر تقدیم کرد، گفت: امروز پاسداران در کنار دیگر نیروهای جان بر کف ایران اسلامی، در جبهه مقدم خدمت به مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، امروز، پنجم اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان به‌مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار امام حسین(ع) بزرگ پاسدار دین دانست و گفت: افتخار تمام آزادگان جهان تأسی و الگوگیری از امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با قیام خود دین جدش را احیا و سنت و سیره‌اش را به مردم زمان خود و آیندگان رساند، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی این راه امام حسین(ع) را برای زندگی خود در پیش گرفته و سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام عیار این حرکت است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: پاسداران نسبت به کمک به جامعه بشریت از هر مذهب و دین و آیینی، حتی ایزدی‌های عراق احساس مسئولیت می‌کنند، چراکه از منش امام حسین(ع) الگو گرفته‌اند.

وی به فرمایشی از امام حسین(ع) در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: براساس فرموده‌های امام حسین(ع) امروز باید به فکر حل مشکلات مردم و رفع نیازهای آنها بود و خسته هم نشد که وقت کار و تلاش است.

حجت‌الاسلام عسکری با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) بزرگ پاسدار قرآن و دین، تمام هستی خود را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر تقدیم کرد، افزود: امروز پاسداران در کنار دیگر نیروهای جان بر کف ایران اسلامی، در جبهه مقدم خدمت به مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

وی در پایان یادآور شد: مناجات عارفانه امام حسین(ع) در عرفه هر سال میلیون‌ها عاشق دلداده را به‌گونه‌ای در محضر حضرت دوست قرار می دهد که گویا از تمامی گناهان پاک شده و تولد دیگری نصیبشان شده است.

انتهای پیام
captcha