آزمون معارف و حفظ نهج‌البلاغه ویژه دانشجویان در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4124674
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

آزمون معارف و حفظ نهج‌البلاغه ویژه دانشجویان در کردستان برگزار شد

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از برگزاری بخش آوایی سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: آزمون معارف نهج‌البلاغه و حفظ نهج‌البلاغه این دوره ازمسابقات امروز، هفتم اسفندماه به صورت مجازی برگزار ‌شد.

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در سه مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی مرحله دانشگاهی سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان از اول اسفندماه آغاز شده است، افزود: بخش آوایی این دوره از مسابقات قرآن با حضور 22 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان برگزار شده است و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان بیان کرد: سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و نوآفرینی قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش کتبی شامل رشته‌های معارفی قرآن ۲۵ نفر و در بخش حفظ قرآن هفت نفر شرکت‌کننده داریم که این بخش از مسابقات از ششم تا نهم اسفندماه به صورت مجازی برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

ترکاشوند در پایان یادآور شد: آزمون معارف نهج‌البلاغه و حفظ نهج‌البلاغه این دوره ازمسابقات امروز، هفتم اسفندماه به صورت مجازی برگزاری شد.

انتهای پیام
captcha