پذیرش دانشجو از سوی مؤسسه ثقلين يزد
کد خبر: 4124863
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

پذیرش دانشجو از سوی مؤسسه ثقلين يزد

نمايندگی دانشكده مجازی علوم حديث در مؤسسه ثقلين يزد از طريق آزمون اختصاصی طلاب در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزدحسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه مؤسسه از نیمه دوم سال 88 موفق به اخذ نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث شده است، برای سال تحصیلی 1402-1403 از میان طلاب خانم و آقا برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دارد.


بیشتر بخوانید: 


وی ادامه داد: این پذیرش از طریق آزمون ورودی اختصاصی طلاب در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش مثبت‌گرا، فقه و مبانی حقوق، علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف قرآن گرایش تفسیر اجتماعی، علوم و حدیث گرایش‌های نهج‌البلاغه، تفسیر اثری کلام و عقائد با تخفیف 80 درصد شهریه ثابت به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

قادری با اشاره به رشته‌های مقطع دکتری علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف نهج‌البلاغه، کلام امامیه، اضافه کرد: طلاب علاقه‌مند از 20 اسفند 1401 تا 10 اردیبهشت 1402 فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه qhu.ac.ir مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر یا حضور در این مؤسسه به عنوان نمایندگی از دانشگاه علوم قرآن و حدیث می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ تماس بگیرند.

مؤسسه قرآنی مردمی ثقلین در یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی امامزاده شاهزاده فاضل(ع)، کوچه ۲۳ شهید پاک‌نژاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha