خادمیاران رضوی، فرهنگ تولید و کار کردن را ترویج کنند
کد خبر: 4125619
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
تولیت آستان قدس رضوی:

خادمیاران رضوی، فرهنگ تولید و کار کردن را ترویج کنند

تولیت آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از خدمات خادمیاران رضوی در خوزستان گفت: شما با اقداماتتان محبت علی بن موسی الرضا(ع) را در دل مردم بیشتر می‌کنید و از شما خادمیاران درخواست ایجاد زمینه اشتغال و انجام عمل احسن و ترویج فرهنگ کارکردن را دارم.

حجت الاسلام و المسلمین مرویبه گزارش ایکنا از خوزستان، گردهمایی خادمیاران رضوی، عصر امروز پنج شنبه 11 اسفند با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی فجر اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی، در این گردهمایی با اشاره به حضور خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان گفت: خدا را شاکرم که زیارت این مناطق نصیب شد. امروز مردم برای تحول روحی در شملچه، هویزه و دیگر مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند و رزمندگان ما برای احیای دین خدا به دفاع پرداختند.

وی با اشاره به خدمات خادمیاران رضوی در استان خاطرنشان کرد: شما با اقداماتتان محبت علی بن موسی الرضا(ع) را در دل مردم بیشتر می‌کنید. اینکه شما فعال هستید بسیار خوب است، اما کار احسن مورد نظر است نه کار کثیر.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به گزارش فعالیت‌های خادمیاران در استان اظهار کرد: بیکاری و سستی همواره مورد مذمت دین اسلام است. حضرت امیرالمؤمنین(ع) یک تولیدگر بود و ائمه ما به کار یدی می‌پرداختند، لذا از شما خادمیاران درخواست ایجاد زمینه اشتغال و انجام عمل احسن را دارم. شما خادمیاران، فرهنگ ارزشمند دینی کارکردن را در کنار دیگر اقدامات خوب خود، ترویج کنید. 

گفتنی است، در پایان این گردهمایی از خیر اهوازی که منزل خود را وقف آستان مقدس رضوی کرد با حضور تولیت آستان تقدیر شد. 

انتهای پیام
captcha